Benim tiroitlerim hiç yok, sürekli ilaç kullanıyorum ve önemli olan TSH değeri değil, t3 ve T4 denilen değerler, TSH yuksek çıkarsa (2.5 üstü) bebek gelişimi açısından sıkıntılı oluyor diğer türlü 2.5 altı olsun istenilir, ben özellikle doktor takibinde olduğum için biliyorum, t3-t4 iyiyse sıkıntı olmaz çünkü bebekteki HCG hormonu TSH i etkilediği için gebelerde hemen bı oynama olabiliyor, bazende ilaca gerek duyuluyor, onun dışında bı sıkıntı olmuyor :) geçmiş olsun herkese..