Gamze46 canım benim ilk testimde 0,72 çıkmıştı değer, dokturm normal dedi gebeliğin ilk üç ayında baskılanması hafif düşüş olması çok normal dedi. Sonra 19. Haftamda tekrar test yaptık sonuç 0,01 çıktı, aşırı düşmüş direkt dahiliyeye yönlendirildim. Hipertiroidi teşhisi kondu, yani tiroid bezim olmasj gerekenden cok hızlı çalısıyormus bu da tsh hormununu düşürüyormus. İlaç kullanıyorum propycil, önce günde iki taneyle basladık değerim yükselmeye basladı bire düşürdük ilacı. 32+4’teyim en son dört gün önce kontrole gittim değerim 1,17. Doktor tek doz ilaca devam dedi. Umarım geçer en kısa zamanda 🙏🏼 Ama çözümsüz bir dert değil sıkma canını