Merhaba, ben de 34+ 0 da gittim. Ve 1975 gr çıktı. Doktor minyon küçük dedi. Şimdi de her hafta gideceğim. Ben de tedirginim aacaba neden böyle. Zayıf olması sorun değil sadece bir sıkıntı var mı sonrasında ne olur diye düşünüyorum . Eşim 188 boyunda ben de 165. Öyle kısada değiliz ama inanın bilmiyorum. Doktor yapısal olabilir dedi. Şimdi beslenme şeklimi çok değiltirdim. Haftaya kontrolüm var umarım büyür