Benim bebegim de gebeligimde zayıftı iyi beslenmeme rağmen 41+3te 2800 doğdu, minyon bir bebekti. Doktor gelişim geriliği gibi bir durumdan bahsetmedi benim kızım genetik olarak kilo almıyordu vücut yapısı babasıyla aynıydı babasıda bebekliğinden beri zayıf, iştahları da gayet normal. Kızım 4 yaşına girecek hala ortalamanın altında kilo olarak ama bebekliğinden beri motor becerisi çok gelişmiş durumda, aktif ve hiç yerinde durmayan bir çocuk. Bizimki tamamen genetikti yani