Elifkubra1 benimde adetimden ¾ gün sonra test çok silik çıktı kan verdim 28 mi 38 mi ne öyle bişe çıktı doktor dedi var görünüyor ama hemen sevinme oluşum aşaması oluşmayadabilir neyse 2 gün sonrs yine verdim 100ü gördü yükselme İyi ama tam istediğimiz değil dedi 2 gün sonra birdaha verdim 530 u gördü çok şükür dedim yükselme güzel salak doktor dedi kese falan görünmüyor son adet tarihine göre şuan keseyi görmem lazımdı kalp sesini bile duymam lazımdı orkit al yanına belki adet olursun hevesimizi kursağımıza dizdi başka doktora geçtik 1209 küsür çıktı o dedi hayırlı olsun dedim böyle böyle süreci anlattım yükselme gayet gebelik yükselmesi nasıl yok derler geç döllenme işte sağlıklı bir yükselme dedi sonra 5 haftalık çıktı kese göründü 6.haftada kalp sesi duyduk 28.haftaya gelince bebeğim 30 haftalık çıktı geç döllenme oldu ya hani haftasını yakaladı çok şükür Tam son adet tarihine uydu çok şükür şuan 33 hafta olcaz bin şükür herşey yolunda gelişim çok güzel kilo boy kalp herşey yolunda Allah’a sükürler olsun hiçbir zaman 1 doktorla kalmayın eğer şüphelendiğiniz durum varsa sizde korkmayın 2 günde bir kan verin 2 günde bir 2 kat artıyorsa gebelik var Allah’ın izniyle ve bebiş sıkıntılı olmuyor geç döllenme oluyor ilerleyen haftalarda da kendi haftasını yakalıyor ♥️