Elifkubra1 Merhaba adetim 3 gün gecikti beta 27.7 cok düşük geldi bana değeri kucuk olupta bebeğinde sıkıntı olmayan oldumu
eseaydin1 Elifkubra1 geç döllenme olasigi var kuzum benim 4 gün geçmişti beta 1647 çıkmıştı bı kaç gün sonra tekrar kan ver bence
Asenahil Elifkubra1 Benim 8 çıkmıştı ☺️ çok şükür şuan 12. Haftamız biticek herşey yolunda gidiyor önce Allah’a sonra doktorlara emanetiz 🙏
Moonlighttt Elifkubra1 Hiç tereddüt etme RABBİM sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💃🏽 🌸 Ablamın da öğrendiğinde 60 idi şuan 1,5 yaşında oldu kızçesi 🤗
User1244 Asenahil canim.merhaba 8 ile öğrenmişsin ya benim reglime 2 gün kaldi erken gebelik testi yapiyorum 4 dakika içinde silik çıkıyor ama normal gebelik testlerinde çıkmıyor seninde öyle olmusmuydu
Afifeelif Elifkubra1 canım ilk değerden önemli olanı periyodik artışının olması. 2 günde bir kan ver.. 3 kere tekrarlanan Allah’ın izniyle yeterli olacaktır🤲🥰
Asenahil User1244 Merhaba söyle baştan anlatiyim sana sorunun cevabını vermiş olurum belki reglime 7-8 gün vardı pembe leke geldi ben de adet olsum sandım ped koydum sonra tesadüf o hafta hormonların için test vermem gerekiyordu kanım 8 çıktı
Asenahil User1244 Ardından kan testi verdim tekrar ve erken gebelik aldım çok çok silik çıkmıştı akşama da kan testim çıkmıştı yükselmiş baya zaten böylelikle öğrenmiştim gebe olduğumu
Asenahil User1244 Ayrica söyle düşünüyorum normal testte çıkması için zaten adet gününün geçmiş olması gerekiyor erken gebelik testleri bu yüzden vardır bence, kan testi verdim mi bakalım sen
Elifkubra1 User1244 canim ben adet günümde normal test yaptim kurumaya yakın silik cikti ertesi gün erken gebelik aldim ondada silik cikti kuruyunca silinmişti hemen kan verdim
Asenahil Asenahil Tek test yaptım erken gebelik o kadar en güzeli kan testi bu öyle bi umut ki o kadar heyecan verici ki Allah’ım herkese tattirsin inşallah 🙏
User1244 Kan vermedim cnm pazar günü afet olmam lazim bakalimm olmazsam gecikmenin 3. Gununde yapicam test bakalim nasip
Asenahil User1244 Evet ilkinde ve sonuncu testlerde silik bı çizgi çıkmış belli ediyor ya var çok küçük ya da testler yanlış inşallah ilk tahmindir 🙏2,5 haftalikmis ben öğrendiğim de çok tesadüf olmuyor diye doktora gitmiştim
User1244 Asenahil insallah erken gebeligin yalnis olacağını sanmıyorum insallah değildir ya 5 senedir bekloyorum bakalimm