Poyrazin_annesi Klcaysgl makınayı bozmazda belkı bardaklarınız cizilir 😂 ama belkı sızın bardaklar cızılmez bılmıorumkı bı deneyın bnce
Klcaysgl Deletedmom_7156 başkasina gerek yok iki üst katim da kaynanam kullaniyo al bir kere kullan diyo 😑
Deletedmom_7156 Klcaysgl kiz bi kere al kullanmış gibi yap ama makineyi calistirma yada hepsini suya tutmadan koy😅
Klcaysgl Deletedmom_7156 oyy oyy canim titizlik başa bela sağlik olsun hadi gönlü olsun ama bulaşiklarimin anasini ağlatsin o zaman görür 🤭
Bkyya Klcaysgl biraz makinadan da farkediyor sanırım ben aldım bu ay kullanıyorum şuan da makinam çok dolu olduğunda bile leke kalmıyor denemekte fayda var ben memnunum :)
Miracinannesi_52 Klcaysgl ben kullanıyorum canım arada da fairye kullanıyorum ama çok kişiden duydum bulaşıkları güzel yıkamıyor diye ama ben memnunum ama makinanın parlatıcısı ve tuzu eksik olmamalı
Klcaysgl Miracinannesi_52 Allah büyük inş bende memnun kalirim cidden alincak gibi değil diğer markalar yorumun için teşekkürler