Deletedmom_7156 Klcaysgl Ah bu kaynanalar kaynar kazana atilmali Vallahi hem bardak çatal kasiklarini çiziyor hemde kötü yıkıyor gerçekten ben en son fairy aldirdim zorla 😅😅 dedim banane pis pis seydemi yiyim içim 😅
Yrnnry @“Klcaysgl”#p20197769elde yıkadığımız örülsen bir damla damlatıyorum yaklaşık 2-3 aydır herhangi problem yaşamadım Beko makinamda gayet güzel yıkıyor . Yada sıvı deterjan kullanılırsınız o daha da uygun fıyatı
Oznurkk Klcaysgl hep BİM’den kullanıyorum. Hatta bulaşıklarımı hiç suyla akıtmam. Tuzunu parlatıcısını da BİM’den kullanıyorum bazen şokta oluyor. İkisinden de memnunum
_Lavinya Valla ben bu tabletlerde marketlerin indirim kampanyalarini takip ediyorum. Öyle daha hesaplıya geliyor. Alınca da iki kutu almaya çalışıyorum. Ama parlatıcısı tuzunu eksik etmemeye çalışıyorum. Makine yıkamayınca sinirim bozuluyor 🥲😅
Boniboncuk Klcaysgl canım kesinlikle önermiyorum ayran lekesi gibi leke kaldı hep Simdi çöpe mı atayım napayım bilmiyorum gittim yine mecbur kendı bildigim pahalı olanı aldım İnan çok kötü yaptı herşeyı Bir de geçen yıl kullanmıştım o sıra böyle bi sıkıntı yaşamadım ama bu yıl daha yenı aldım çok pişmanım
Klcaysgl Elika0 öyle yapiyom zaten 6 aydir evliyiz daha yeni bitcek ama eşimde bu aralsr kemerleri sıkalim diyo 😳
Deletedmom_7156 Klcaysgl sende deki komsudan aldim denedim yikamadi 😅 iyisini al diye 😅 ama bak bimin tabletiyle a101 finiş tabletinin arasinda çok bi fark yok
Poyrazin_annesi Ben bimin markasını kullandm bardaklarımı çizdi onun yerine şokun mıntaks olanı daha ıyı. Ama makınam bozuldu yenı aldık fınısh kullanıyrm suan
Klcaysgl Deletedmom_7156 başkasina gerek yok iki üst katim da kaynanam kullaniyo al bir kere kullan diyo 😑