bireylulmeselesii
https://imgyukle.com/i/o3g14o
Kendim yaptım 14 haftalıkken kızıma şimdi 35+3 olduk , isim harflerini sipariş verdim eşimde yapıştırmasını yaptı ikimiz halletmiş olduk, kapı susu emzik ucu terligimi ve tacımi yapmıştım sonrasinda ayni cicek figurleri ile pijama takımımı buldum kızıma isimli çıkış diktirdim aynı dekorla , elimdeki çiçekler ile de lohusa kadehlerimi susledim, hediyeliklerinide kendim yapmıştım yaprak makrome şeklinde 😊