bireylulmeselesii Kızlar yakın zamanda kapı süsü yaptıran varsa hangi sayfadan ne kadara yaptırdınız fotolarıyla paylaşmanız mümkün mü.
Clementinee bireylulmeselesii https://imgyukle.com/i/o3xxdc https://imgyukle.com/i/o3xuUt Normalde ayıcıklı oluyor ben istemedim peri kızını kendim alıp yapıştırdım canım
Breeze1990 adsmom ÇOk guzel cok sade çok şık ismide cok guzel Benimde Demirhan veya Demırcan hep begenırım
bireylulmeselesii Clementinee bunu çok beğendim:) nerden ne kadara yaptırdınız acaba. Güzelce kullansın minik 🥰
Tazebirannee maviananas incilidolap sayfasından yaptırdım ben yaptırırken 250 liraydı ama şuan zamlanmış olabilir
bireylulmeselesii Seda_krmnli42 çok tatlı. Makromeleri çok seviyorum. Ne kadar ve nerden yaptırdınız acaba. Hayırlı uğurlu kullanın inşallah 🥰
blueberyy00 Clementinee bende bunun bulutlu olanının malzemelerini aldım kendim yapacağım peri kızı fikri çok iyi geldi çok güzel olmuş renklerde buna benziyor çok tatlılar ya 😍
Seda_krmnli42 bireylulmeselesii fotonun üzerinde yazıyor oyaca home da yaptırdım kargo ücreti ile 175 tl 😊
ftmnr_drgt Deletedmom_7156 https://imgyukle.com/i/o3g14o bende 😊 eşimde isimlik kısmını dekor edip yapıştırdı, emzik ucu terlik ve tacımı da aynı şekilde çiçekler ile yaptım hediyeliklerini yaprak makrome yaptım 14 haftalıkken halletmiştim şimdi 35+3uz
Mylove Deletedmom_7156 Çok güzel olmuş ipini falan hangi sayfadan aldınız bende yapmak istiyorum ama ipini neye göre seçiyoruz bilmiyorum marka kalite vs