O kadar uzun zaman gebeliğin ilk belirtilerini arastirdim ve o kadar kendimi dinledim ki. Bu cok yorucu bir şey. Çünkü gebeliğin ilk belirtileri olarak soylenen kasık batması, göğüs ağrısı, mide bulantısı aynı zamanda adetin de belirtileri. Hamile miyim kaygilariyla bu hisler daha da artıyor. Şu an 10 haftalık hamileyim ve gerçekten adet baslangicindan ayirdesilemeyecek kadar minik göğüs dolgunluğu var cok nadir kasıklarda batma. Bazen de bulantı. Ama abartılacak seviyede degil. O yüzden kendinizi dinlemek yerine. Adet gününüzü bekleyin ve hic idrar tahliliyle kendinizi yormadan direkt kan tahlili yaptırın. Kesin ve net sonuca ulaşırsınız.