Arkadaşlar öncelikle merhabalar
19 ocakta yumurtlama günlerimdi ve adetime şuan 2 hafta kadar var ama 3-4 gündür aşırı bel agrısı kaşık şişkinliği kasıklarda iğne batması gibi kramplar ve halsizliğim var ilk gebeliğimde ne gibi belirtilerm oldu aklıma gelmiyor bu şekilde erken belirti yaşayıp hamile kalan varmı acaba ya da sizlerin belirtisi ne olmuştu?
Şimdiden teşekkürler