eksi_elma feyza0806 dene canım. Soğan, sarımsak, fazla baharatlı, asitli şeyler tüketmemeye çalışıyorum. Elma ve muz da çok fayda etti. Ve en önemlisi az yiyip hemen uzanmıyorum. Biraz rahatladım böyle canım. Kontrolümun olduğu gün doktorumla da konusucam
feyza0806 eksi_elma haklısın bende ne zmaan salata içinde falan soğan yesem o akşam çok kötü hissediyodm soğan sarmısak da şifa olsun diye yiyoruz ama o da çok dokununca artık herşeye dikkat etmek gerekiyo canım benmde kontrol yarın sorarm artık bende teşekkür ederim
eksi_elma Zeyzey_12 gerçekten çok kötü 🤦♀️ soğan sarımsak yememek gerekiyor gerçekten en çok onlar sebebiyet veriyor.
Zeyzey_12 eksi_elma kesinlikle öyle ben antibiyotik etkisi olsun diye sarımsaklı yoğurt yemiştim töbe ettim sarımsağa o duygudan sonra
Elifcim eksi_elma merhaba canım 25+4 üm geçen hafta bende aynı şekilde boğaz reflüsü yaşadım ilk zamanlar boğazımda bişe takılmış hissi vardı sürekli yutkunuyordum sonradan o his geçti boğazımda yanma başladı ufacık baharatlı bişey yiyince fena yanıyordu acı biber gibi 🔥 yediklerime dikkat etmeye çalıştım kontrole gidince dr uma söyledim gaviscon verdi bir de rabiza diye mide koruyucu verdi 2-3 gün sabah aç karnına içtim ve sonunda düzeldi derin bir oh çektim.
Elifcim eksi_elma boğaz reflüsü kadar berbat bişe yok kızlar gaviscon anlık rahatlatıyor sonra yine yanma başlıyor
feyza0806 eksi_elma merhaba nasılsın boğaz reflüsü için bi gelişme var mı merak ettim de bi sormak istedim
eksi_elma feyza0806 merhaba aynı bir değişiklik yok ve hatta bebek büyüdükçe baskı arttığı için artıyor. Daha az yiyorum daha çok dikkat ediyorum bu yüzden. Doktorm Gaviscon kullanmamı önerdi.. kullanıyorum biraz onun faydası oldu ama
feyza0806 eksi_elma benimde oyle 7 haftam kaldı doğuma kızım da hep yukarda bu aralar nefes darlığıyla birlikte karışmaya başladı arttı da Boyle huzursuz olmaya başladım
eksi_elma feyza0806 çok geçmiş olsun zor gerçekten. Sağlıkla dogsunlar birde bizde sağlığımıza kavuşalım
Ozge-Can Cumartesi günü kalktığımda sesim çatallaşmış bir kaç gün öncesinde miğde yanmam olmuştu reflü boğazımı ve ses tellerimi tahriş etmiş kulak burun boğaza göründüm sonra da larenjit olmuşum . Mevsimsel alerjimi de tetiklemiş bu reflüyü basite almamak gerekir ve hamileliğimin son günlerindeyim.Gaviscon şurup verdi bir de burun spreyli verdi çünkü geniz akıntısından sonra sesim değişti.
feyza0806 Ozge-Can bende alerjik rinit ve sinüzit için bi hafta antibiyotik kuallndım o dönem aşırı çoğaldı benimde geniz akıntısı hala devam ediyo tekrar kontrole gittim doktor herşey temiz diyo ama ben o takıntıdan kurtulamıyorm reflü için olduğunda bende kontrolde doktoruma sorup şurup kullanmak istiyorum umarım hafifletir
Ozge-Can feyza0806 çok geçmiş olsun , hele alerjik bir bünyeye sahipseniz hamilelik çok daha zorlu oluyor benim ilk 3 ayımda aynı sıkıntıları yaşadım sonra duruldu son ayda yine nüksetti.Zaten tozlara karşı alerjim var onun için ilaç kullanıyordum o beni rahatlatıyordu ama hamilelik düşündüğümden beri kullanmayı kestim.
feyza0806 Ozge-Can sizede çok geçmiş olsun umarım hepimiz doğumdan sonra tüm bunlar bitmiş ve rahatlamış oluruz