sirinx96 eksi_elma ben de zaten reflü var gebelikten önce de vardı sey iyi geliyordu bana salata kıvırcık tuzlayıp bir tabak dolusu yiyordum hem mide bulantıma hemde reflüm iyi geliyordu gaviscon şurup mide yanması için içiyorlar genelde ama benim boğaz reflüm de iyi geliyor canım bide bol bol su iç beni rahatlatan seyleri saydım herkeste farklı etki yaratıyor tabi 🙏🤗
Elifcim eksi_elma merhaba canım 25+4 üm geçen hafta bende aynı şekilde boğaz reflüsü yaşadım ilk zamanlar boğazımda bişe takılmış hissi vardı sürekli yutkunuyordum sonradan o his geçti boğazımda yanma başladı ufacık baharatlı bişey yiyince fena yanıyordu acı biber gibi 🔥 yediklerime dikkat etmeye çalıştım kontrole gidince dr uma söyledim gaviscon verdi bir de rabiza diye mide koruyucu verdi 2-3 gün sabah aç karnına içtim ve sonunda düzeldi derin bir oh çektim.
Elifcim eksi_elma boğaz reflüsü kadar berbat bişe yok kızlar gaviscon anlık rahatlatıyor sonra yine yanma başlıyor
feyza0806 eksi_elma valla bunu burda yazdım ama hiç bi cevap alamadım belki iki aydır bende çekiyorum bunu sizi çok iyi anlıyorum umarım bi çözüm buluruz en kötü ihtimal bi kulak burun boğaz doktoruna gidin bende oyle yapmayı düşünüyorum
Zeyzey_12 eksi_elma offf çok iyi anlıyorum seni bir kere başıma geldi Allah bir daha getirmesin ya. Bana geğirmek çook iyi geliyodu sarımsağı ve asitli gıdaları kestim her gün yürümeye çalıştım havuç ve leblebi tükettim çok kötü o durum:(
eksi_elma feyza0806 size de çok geçmiş olsun. Öyle yapiyim bari çünkü uyku felan yok. Gece oluyordu artık 24 saat oluyor. 25+5 de yim heralde git gide articak.
moom222 feyza0806 cnm beklemeeden doktora git bnde aynı sekildim enfeksiyon var dedi doktor eğer öyle bişey vrsa ilerlemesin
eksi_elma moom222 evet olabilir enfeksiyon doğru söylüyorsunuz çünkü yemekden sonra yattığım da felan değil sürekli var artık o his
gulsonmez27 Ben de 35 haftalığım..34.haftada gece baktım yutkunmaya çalışıyorum gece uyutmuyor..kendimce çok geç saatte yemek yemeyi kestim..Asitli ve baharatlı pek bişey yememeye çalışıyorum.Süt içtim geçen gün kesti.Galiba süt ve türevi şeyler yardımcı oluyor
Cansuuyvz Domates-Salça -soğan-sarımsak benim reflümü artırıyor.Yemeklerden hemen sonra yatmamak lazım.Şekersiz sakız çiğnemek bana iyi geliyor
Ayselosman Benim bir aydir basladi kulak burun bogazada gittim fayda olmadi alerjin var dedi muhtemelen gebelikten kaynaklanior devami gicik oksurukle geldi yattigm zaman basliyor ne uyuyorum ne rahat ediorum sonra gece yatarken nefes alamadigimi farkettim doktor astim ilaci verdi onuda ben kullanmadim bebege bisy olck diye balin icine limon sikip geceleri ye yada pekmezi az isitip icine azcik tereyagi koy balgami attirio biraz olsun
eksi_elma feyza0806 dene canım. Soğan, sarımsak, fazla baharatlı, asitli şeyler tüketmemeye çalışıyorum. Elma ve muz da çok fayda etti. Ve en önemlisi az yiyip hemen uzanmıyorum. Biraz rahatladım böyle canım. Kontrolümun olduğu gün doktorumla da konusucam
eksi_elma Zeyzey_12 gerçekten çok kötü 🤦♀️ soğan sarımsak yememek gerekiyor gerçekten en çok onlar sebebiyet veriyor.