Mihri-balim_ Derininannesi_ valla kendimi durduramam diye korkuyorum hamilelikte rahat rahat yiyorum sonuçta 😂
Melekk-911 Mihri-balim_ dependin kalıpları küçük sanırım . Ben canped almıştım ilk doğumda xl aldım , 115kiloydum boy 1.70 Kalitesi de güzel canpedin yine ondan alırım
architect Mihri-balim_ boyum 163 şu an 86,5 kiloyum hem l hem xl aldım l beden tam sardı sıkma yapmadı xl daha rahat oldu
Defnemmmmmm Mihri-balim_ canım ben 2 doğumdada depend kullanmadım hastaneden vermişlerdi bana çok gereklimikii ben anlamadım
Mihri-balim_ Defnemmmmmm ya benimde ilk doğum nokur nolkaz yetersiz kalır ne bilim kanama uzun sürer diye aldım
Xxz Mihri-balim_ benim m bedendi hiç bedene bakmadan direk depent almıştım. Girerken zor giydim. Ama kopma falan olmadı streç gibi sardı 😁😁😁 bu sefer de M alırım heralde çünkü eski doğumundan 10 kg daha asagidayim