Mihri-balim_ Kızlar şuan 82 yım doğumdan sonra biraz gitmiş olcak ama kaç beden alsam olur bı ay var doğuma
Derininannesi_ Mihri-balim_ doğumdan hemen sonra gitmiyo ya kilo kuzum herkes büyük beden alın rahat edin diyor bende almadım daha bakalım
Zehra9616 Mihri-balim_ suan 80 kiloyum nasip olursa 44 gun var doguma L aldim ben tam ortasi zaten gobekten sknti olmaz dogumdan sonra alt onemli bnm icin
Mihri-balim_ Zehra9616 rabbim kavustursun sizide l ile xl arasında kaldım ama açıp baktiniz mi göz kararı olur heralde
Sutlac09 Mihri-balim_ aynen canım kendi tercihimi söylemişim pardon😂sende xl al zaten esniyor baya normal doğum yaparsan çok rahat olur
Derininannesi_ Mihri-balim_ arkadasım sezeryan oldu dikişler için flan büyük beden cok rahat oldu demişti ordan aklımda kaldı. Bir hafta sonra flan iniyormuş kuzum şişlikler inş gider bizim de
Zehra9616 Mihri-balim_ bakmak ne denedim bile suan bile rahat oluyo ay 😊 amiin hepimiz saglikli sihhatli alalim insallah kucagimiza ❤
Derininannesi_ Mihri-balim_ bende inceciktim hamile kaldığımda şimdi tam bir tosuncuk oldum😂 inş gider
Mihri-balim_ Derininannesi_ valla kendimi durduramam diye korkuyorum hamilelikte rahat rahat yiyorum sonuçta 😂