Busrasiv 8+5 haftalık hamileyim doktorum kan ve idrar testi istedi sonuca göre bende tiroid bozukluğu çıktı doktorum endokrin doktoruna gözükmemi istedi durumun ciddiyeti konusunda bişey demedi tedirgin oldum aynı sorunu yaşamış anneler var mı?
Esra___ Busrasiv benim troid bezim alındı Cnmm ilacını düzenli kullanır ve kontrollerini aksatmazsan korkacak bi durum yok sana tavsiyem iyi bir endokrin uzmanı bul
Aslihan Busrasiv canım en yakın zamanda gözük çocukta zeka geriliğine düşüge falan sebep oluyor benimki çok yuksekti ilaç ile düzeldi
mucizemizibekliyoruzz Busrasiv korkma canım ama sakın ihmalde etme. Benimde 8. Haftada gebeliğe bağlı tiroid yükselmesi olmuştu. Bi hap takviyesi alıyorsun hormonun aynısı. Bebek için yani. Sabahları aç karna içiyorsun okadar. Tüm hamilelik boyunca kullanacaksın ve her ay kan aldırıp değerlerini dozunu kontrol ettireceksin. Önemsenecek bir konu. Ama korkulacak değil 🙏🏻
Cigdemoyku Busrasiv benim tiroid beşim tamamen alındı.her sabah levitron içiyorum su an 8 aylık hamileyim
Busrasiv Esra___ çok teşekkür ederim bayrama denk geldiği için doktor bulamıyorum daha fazla vakit geçmesin diye yarın bir dahiliye görüneyim diyorum ne dersiniz?
Busrasiv Aslihan gerçekten mii 😔 inşAllah öyle birşey olmaz yarın bir dahiliye doktoruna gidicem inşAllah geç kalmamışımdır
Busrasiv mucizemizibekliyoruzz çok teşekkür ederim bir an önce gitmeliyim ama dimi bayram nedeniyle doktorlar tatilde iyi bir endokrin doktoru bulmam zor sizde tavsiye ederseniz bir dahiliye hekimine gözükeyim diyorum
mucizemizibekliyoruzz Busrasiv dahiliyeye de görünebilirsin tabi. İkiside bakıyor ama endokrin sadece buna bakıyor. evet bayram üstü olması kötü olmuş
Busrasiv Cigdemoyku neye göre alıyorlar tiroid bezini fiziksel olarak sizi rahatsız eden birşey oldu mu?
Deletedmom4793 Endokrinoloji bölümüne devlet hastanesinden randevu alacaksanız önce dahiliyeye gidip kendinizi takip edilmesi gereken hasta olarak kayıt edilmesini rica etmelisiniz doktorunuza yoksa mhrs den direkt olarak alınmıyor o bölüme. Benim de hipotiroidim var az çalışıyor tiroit bezlerim 1 seneden fazladır takviye alıyorum gebelikle ilgili bi sorun çıkmadı çok şükür ama kontrolümde bunu belirtince doktorum hemen ilacımı iki katına yükseltti çünkü sana yetmeyen bu hormon 2 cana yetmez ve 6 aylık olan kontrollerim ayda bire düştü gebelikten dolayı. İhmal etmeyin devlete gidecekseniz zor alınıyor sürekli takip etmeniz gerekebilir. Sağlıkla gelsin evlatlarımız inşallah🤗
Busrasiv Deletedmom4793 Âmin inşAllah çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için yarın özel bir hastaneye gitmeyi düşünüyorum amacım bir an önce gözükmek çok fazla doktor araştırması da yapamadım yapsam da şuan çoğu doktor tatilde diye bakalım
mucizem61 baktir cnm ihmal etme bende 24. haftamdayım 20 haftalık testlerimde çıktı zeka geriligi yapıyormuş bebekte şimdi ilaç kullanıyorum ayda birde kontrole gitcekmsiim insallah sıkıntı çıkmayacak cnm allahim izniyle
Deletedmom4793 Busrasiv olsun zaten ilk gidişinizde kan verip değerlerinize baktıracaksınız orda neyin yüksek neyim düşük olduğunu siz de görürsünüz ama en azından tedaviye başlanır zaten belli ilaçlar var bildiğim ben euthyrox kullanıyorum size de uygun olan verilir Allah şifa versin hepimize🤗
Ginkgo Busrasiv cok yuksek bi değer degil sakin korkma. 8 yildir tiroit tedavisi goruyorum. Degerim 56 lardaydi😊
Deletedmom4793 Busrasiv benim gebelikle yükselmişti 3.97 doktorum iki katına çıkardı sizinki çok yüksek sayılmaz ama gebelik için fazla görülüyor bildiğim kadarıyla
Esra___ Busrasiv gebelikte 2,5 üstü pek istenmiyor ama daha bebeğiniz çok küçük ilk öğrendiğimde 5 haftalıktı bebeğim ve tsh 8 olmuştu 1 ay bile sürmedi normale dönmüştü
Kubra3005 Busrasiv benim hamilelikten önce 3,45 di hamileyken ölçtürmedim ona şuan 6+5 deyim doktor hemen ilaç başladı. Açıklaması şöyleydi Hamile olmayan bir insan için noramak bir değer ama hamile kalmaya çalışan yada hamileler için yüksek dedi.