Cemre8541 20. Haftada benimde suyum fazla çıkmıştı acele şeker yüklemesi yapıldı ama şeker çıkmadı yine de diyete girdim karbonhidrat ve şekeri tamamen kestin, 23. Haftamda ayrıntılı ultrasona girdim çok şükür bebeğimiz sağlıklı bir sıkıntı yok haftasıyla da uyumlu bazı bebeklerde özellikle erkek bebeklerde olabiliyormuş bizimki de erkek💙 Diğer arkadaşların da söylediği gibi su fazlalığı sebebiyle doktorum erken doğum olabileceğini söyledi, birşey çıkmamasına rağmen diyete devam ediyorum. Tüm bebekler sağlıkla gelsin inşallah🙏🏻