Busenil valla bende tuttu. Normalde çikolata aşığı biriyim. İlk 3 ay ağzıma bile süremedim. Tatlıya gözüm bakıyor ağzıma aldığım gibi çıkarıyordum ama limon mandalinayı hergün yiyordum özellikle limonu tuzlayıp tuzlayıp yedim ve kızım olacak 💕Şimdi çikolata tiksinmem geçti tabi çok üzülmüştüm bir daha yiyemicem diye😅