Bbilgi bana doktorum alttan bakmadı en son gıttıgımde sorduğumda doğum esnasında bakılırsa daha iyi doğumu başlatabılırız dedi ama bu Pazartesi gıttıgımde soylıcem ya dicem ağrılarım oluyor açıklığım varmı bakın baslıcaksada baslasın dıcem yeter kavusmak ıstıyorum artık 😄tabı doktor dinlerse 😂 ben yazarım pazartesı sonucu sıze hayırlı haberler verelım ınsallah