Bbilgi 39+0 olduk bugün ama ne gelen var ne giden 😅 artık doğurmak istiyorum hazırım ama bizimkinin keyfi yerinde heralde bir belirti falan da yok , sizlerde durumlar nasıl var mı sancı açılma falan 🧐
Sema2019 Bbilgi ben 40 haftalik oldm hala hiç bir belirti yok 😔 cok üzülüyorm artık Rabbim selamete cikarsin hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin İnşaAllah
Nureda12 Bbilgi bizimde 39 a 2 günümüz var 35 de sancım ve açılmam çıkmıştı 1 gün hastanede kaldık ama şuan gelmesi yok 🤭
Bbilgi Sema2019 hayırlı ve sağlıklı bir şekilde doğururuz inşallah , doğum için birşeyler yapıyor musunuz peki doktorum çok yürüyüş yapman lazım dedi ama çok kar var yürüyemiyorum 🥲
Bbilgi Nureda12 yaa bende hiç sancı açılma falan yok siZde yine varmış bir umut 😌 açılmayı ilerletmek işin birşeyler yapıyor musunuz şu an
Sema2019 Bbilgi evet hurma yiyorum bizm burda kar yok ama çok soğuk var ona ragmen 2 3 günde bir yurumeye calisiyorm ve plates topunda zıplıyorm 😂 squat yapmaya calisiyorm ve gunde 2 3 defa belden aşağı sicak su dökünüyorum ve sonuc daha 2 cm acilma 😔😔☹️😐
Bbilgi minikveeannesi aa aynı gündeyiz düzcedeyim ben siiz , cinsiyeti ne erkekler geç gelir diyorlar bakalım ☺️
Bbilgi Nureda12 ben de yapıyorum ama bende hiçbir şey yok bakalım ne zaman keyifleri gelecek bebelerin 🥲
Bbilgi Sema2019 ben dün evde yürüyüş hareketlerine başladım çıkamıyorum diye sanki yürüyüş hareketi yapmak daha iyi geliyor siz de dışarı çıkamıyorsanız deneyebilirsiniz belki 2 cm açılma da varmış benimki daha aşağı bile inmedi 🥲
Sema2019 Bbilgi Rabbim selamete çıkarsın ne diyelim insaAllah selametle kucaginiza alirz bebislerimizi ilk gebeliginiz mi ve bebis erkek mi
minikveeannesi Bbilgi ben son 5 gun diyorum artik sezeryan istiyorum agrilarim cok duramiyorum 5 gun sonra sezeryan olmak istiyorum
Bbilgi minikveeannesi belki doktorunuz suni sancı falan dener sezeryandan önce olmadı hepimiz için sezeryan bir seçenek zaten, hayırlı sağlıklı doğumlarınız olur inş 😊
Sema2019 Bbilgi benmde aynen ilk gebelik ve erkek 1 buçuk yil hamike kalayim diye ugrastm smdide doğurayim diye ugrasiorm benm oğlum cok nazli 😂😂
Bbilgi Sema2019 ehh az kaldı artık kavuşmalara en fazla 2 hafta daha bekleriz sanıyorum sonra bir şekil gelecekler 😂
Meryemturaa Benimde 39+0 ve erkek biraz ağrılarım oluyor ama düzensiz sanırım yalancı sancılar ya Pazartesi doktora gıdıcem bakalım ne dıcek devlet hastanesi oldugı ıcın bekletırler dıye dusunuyorum hepımız hakkında hayırlısı
Bbilgi Meryemturaa ben de ptesi gidicem doktora haberleşelim unutmaSak bakalım ne diyecekler 😊 çatıya baktı mı benim geçen baktı muyeneden sonra baya ağrılarım oldu ama düzensizdi ve geçti şimdi de tık yok 😅