Ruzgarperisi BeBeU Bilmiyorumki canım.sorucam işte. Ama sanırım adet sancım var.keske kendi sancimla dogura bilsem.hayirlisi Allahdan . Sağlıkla bebeklerimize kavusalim inşallah
Sedaa06_ Melikebakan17 2 dogum yaptım sezaryen ile. Bende 1 kuruş para ödemedim canım benimde esimin sigortası yok.
Melikebakan17 Sedaa06_ Cok teşekkür ederim cnm Allah razı olsun cevabın için gerçekten o kadar rahatladım ki yok böyle bişey. Son 4gunum 😍
Aylinulu Nureda12 benimde son 12 gun kaldi hicbir belirti yok şuan icin olmasini da istemiyorum.covitliyim bide ev berbat durumda,cati muayenesine gidemedik,agdaya gidemedik gelir diye cok korkuyorum 😔😔🤢
Ruzgarperisi BeBeU ara ara regl sancım gidip geliyor. Acaba neki? Zaten doktorumla konuştuk doğumu başlatacak inşallah sabaha .inşallah kendi sancım da olur
Bebegim000 Son 10 hiç belirtim yok benimde kuzum doğuramayanlara bizde eklenicez sanırım bu gidişle 🥺😅😅