Benimde son 8 , geceleri ha doğdu doğacak gibi taş gibi sertleşme ve kasılma mevcut , sabahları ise sanki gebe değilim gaz ve şişkinlik var gibi tavrı . İlk gebeliğim de nişan 38 de gelmişti 3 cm açılma olmuştu 42 de doğmuştu bunda ne nişan geldi ne de başka birşey sancı da nst de 40 çıkıyor en fazla . Sağlıkla kavuşsun herkes , belirsiz beklemek stresi arttırıyor gerçekten