ElisaMom ya açıkçası 17 haftayım benim sıpa önünü dönmedi. 20 dakika uğraştı doktor, yürüdüm, çikolata yedirdiler muayenehanede yok sırtı dönük illallah ettirdi. Doktor ailenizde inatçı birileri var galiba dedi. Dörtlü taramayla birlikte kesinleştiririz dedi 😄 Pazartesi kesinleşecek inşallah iki gün sonra. Ondan sonra alışverişe işte. Zaten zor tutuyoruz kendimizi 😅