Merhaba hanımlar. Ayıplamayın lütfen, Tahmin edeceğiniz üzere bu başlığı açtığıma göre ilk gebeliğim. 🙈😅 4,5 aylık hamileyim Ufak ufak bebeğimin kıyafetlerini almak istiyorum ama doktorumun dediğine göre bebeğimin doğumu Temmuz ayına denk geliyor. Temmuz da baya sıcak bir ay malumunuz. Şimdi sorum şu: Temmuz ayında doğan bebeğe ilk 1-2 ay için ne alınır? Kıyafetleri hep uzun kollu mu almalıyım yoksa yarım kollu zıbınlar, yazlık kıyafetlerden vs. tercih edebilir miyim?