Alinim2008 elevitte 0,8 mg mı var 800 mcg? Evet toplamda hem gyno da hem de diğer vitamindeki folik asit 1 gram bile yok ama 400 mcg üzeri acaba fazla mı gelir diye tereddüt etmiştim dün burda bi post açmışlar yok folik asidin fazlası bebeğe zararmış vs diye yazmışlar..🌸 siz de mi ikisini de doğuma kadar kullanacaksınız?