pelin47 Merhabalar genetik olarak pıhtılaşma bozukluğum olduğu İçin doktorum çıkardığı rapor ile hamileliğimin başından beri oksapar kullanıyorum. Bugüne kadar eczaneye hiç ücret ödememide rağmen bugün 25 kutu için 240 lira ücret çıktı. 18 ocakta değişmiş sanırım artık fark alınacakmış bilgisi olan var mı ?
mirage333 pelin47 ben eczaciya sordum. Bi hata olmustu ucret aliniyordu artik sorun duzeltildi alinmicak dedi bana.
balbebek412 pelin47 ben daha dun aldim 6 kutu, raporluyum ve ucret odemedim. Nasil oluyor bu anlamadim.
mirage333 pelin47 6000lik te kutuda 2 adet oluyor. 4000likte 10 adet. Oyuzden 6000lik kutu sayisi cok oluyor
serapinci Hosgeldinbebek ben geçen hafta sordum artık sadece 20 günlük verebiliyoruz dedi eczane. Ne yaptıkları belli değil ya
pelin47 balbebek412 Reçetenizde yenimiydi yani eski tarihli falan olabilir mi ? İki eczanede bize Eskiden ücretsiz olduğunu ama artık ücret çıkacağını söyledi.
iki_melek_annesi pelin47 Bende bugün almaya gidecem sağlık ocağında yazdırıp normal de raporluyum hiç ücret ödemiyorum ama şimdi ne olacak bilmiyorum inşallah ücret yoktur iyice saçmaladılar artık
Gizmo90 Bulabilmeniz büyük şans çoğu depo yok diyor 15 gün önce ben hiç bir eczanede bulamadım. Sağlık ocağına biri bırakmış sağ olsun öyle buldum. Bir de bu sitede bir arkadaş sağ olsun elinde kalanları yolladı öylelikle şu an elimde var
pelin47 Gizmo90 evet pandeminin ilk yoğun olduğu dönemde baya sıkıntılıydı ama şimdi pek sorun yok gibi şükür
Serapcemre pelin47 25kutu ıcın normal bence eskiden tamamını alıyorlarmış bir sorun olmuş düzeltilmiş %20lik kısmını ben karsılayacakmışım öyle dedi neyse covit cıkmadım da almadım
pelin47 Serapcemre Covidde geçici süre kullandığınız için rapor olmadığından zaten ödeniyor diye biliyorum. Bu benim dediğim 9 ay boyunca kullanan hamileler için olan durum.
pelin47 iki_melek_annesi Demekki değişmiş bazı eczanelerden ücretsiz almışlar ama pek anlamadım bişey ben bu işten 🤔
iki_melek_annesi pelin47 Devlet Bi iğnenin parasına mı muhtaç kaldı anlamadım ki yazık ya olmayanlar napacak iyice şaşırdılar
balbebek412 pelin47 hayir, dun recete edip dun aldim. Ama ben raporluyum, yani kadin dogum doktorun gebelik raporu olarak cikarmisti. Bence siz doktorunuzla gorusun, raporun sisteme girisinde problem olabilir. Raporu olanlara ucretsiz olmasi gerekiyor.