Hastalıktan dolayı zaten düşen enerjiniz bebeğe kalmadığı vücudun mikrop için harcadığından dolayı bebek hareketi yavaşlamıştır. Bence bu gayet normal benim 5. Günüm bugün herşey yolunda. Bence doktorunuza danışmadan ilaç kullanımına başlamayın derim