Sinemsisss bende evlendiğim gece kaldım 🙈 6 haftalikken öğrendim ama çok sevinmiştim halada öyle iyi ki olmuş diyorum hep simdi 30 haftalik olduk 😊 Allah aratmasın, bebislerimiz bizi yalnız bırakmak istememiş hemencecik bize dahil olmak istemişler bu çok güzel bir şey bence hayirli olsun sizinde inşallah sağlıkla gelirler 🙂🤲