Arkadaşlar ben evlenir evlenmez hamile kaldım 1.5 yıl sonra düşünüyorduk fakat yanlış bir korunma seçtik sanırım bütün hayallerimiz hayal oldu yani. Şimdi 9 haftalık hamileyim evliliğe alisayim derken şimdi anneliğe alışmaya çalışıyorum bu durumu yaşayanlar var mı. Çok tuhaf hissettiriyor. Ama alışmaya da başladım yavaştan😅