Deletedmom_1 ben 3-4 takım 5 li aldım hem fiyatı daha uygun hem elimde fazladan şapka eldiven olmuş oluyor, 2 takımı götürücem hastaneye, 2 de fermuarlı tulum yedek dursun diye, battaniyesini falan ayrı aldım, isimli çıkışta yaptırmadım çünkü minnoşumun adı belli değil 1 aydan az kaldı artık yetişmez 🥰