Deletedmom_1 Kızlar hastane çıkış setini nasıl aldınız 10lu mu alsam iyi 5li mi bazıları her ikisinide almış. Birde isimli isimsiz sade nasıl alsam zaten ikisinin fiyatıda hemen hemen aynı gibi önerilerinizi bekliyorum ❤️
La_le Deletedmom_1 ben isimsiz alicam bide 10 olanı alırım benim daha var yalassin hazırlıklara baslicam
Mervepera Deletedmom_1 canım bende 3 tane 10 lu 1 tane isimli sadece tulum sapka eldiven var 3 tane 10 lu gerekmez ama bence 1 tane alabilirsin benim öyle denk geldi kaynanam annem bide ben alınca 3 tane olmuş oldu🤦♀️
LawyerEce Deletedmom_1 İsimsiz sade olan da işini görür canım. 10′lu takımdan 1 tane var benim. 5 tane de 5′li takımım var çabuk büyüyecek zaten.
Deletedmom_1 Smyye1B bence yeterli gibi ben isimli sadece tulum şapka alsam diyorum fotoğraf çekinirken güzel dursun diye birde düz bişey alsam 10lu yada 5li çok çabuk büyüyorlar zaten giyilmiyo bile 🤷🏻♀️
Smyye1B Deletedmom_1 E bebekte indirim vardı iki set 150Tl ye geldi bende kendimi kaptırdım aldım 😇 fotoğraf çekimi için bende düşünüyorum sadece tulum ve şapka 😇
Deletedmom_1 Smyye1B aa çok iyi almışsınız bende öyle denk gelirse alayım bari çok fazla bişeye gerek yok bence 🥲
Smyye1B Deletedmom_1 İndirim bugündü mağazada denk geldi öylesine çıkmıştım baktık güzel aldık.🤭 Fotoğraf çekimi içinde şöyle bişey düşünüyorum😇 https://resimyukle.io/r/Khoa1f35aA
Deletedmom_1 LawyerEce 5tane 5li takım çok değilmi ya🧐 bilmediğim için soruyorum yanlış anlamayın ilk gebeliğimde eğer öyle olması gerekiyorsa bende alayım
Deletedmom_1 Smyye1B evet evet aynen bence diğer 10lu isimliler çok fazla bu beğendiğimiz çok tatlı fotoğraf çekimi için 😍
LawyerEce Deletedmom_1 Normal tulumlarda iş görür bana birazda hediye geldiler. 🙏🏼 Biraz fazla kusuyorlar o zaman değiştirmek gerekebiliyor ama çoğu kıyafetleri giymeden büyüyorlar.
Oznurkk Deletedmom_1 10 lular bazen aşırı pahalı oluyor. 5 liler hem uygun oluyor hem de 5 li alınca çeşidi fazla oluyor ☺️
GoncaClk Deletedmom_1 ben 10 lu isimli yaptrdim iki tane 5 li takımı var ekstra aldığım 0-1 ay 3 takımı vs var ilk zamanlar için yeterli diye düşünüyorum daha ekstra parçaları var
333 Deletedmom_1 canm tavsiyem 2 tane 5 li 2 tane de tulum al yeter bir hafta içine bile bebek çok değişiyor sonra olmuyor yenidoğan kıyafet çok alma