Denizmrt Eceissi kağıtta benm de doğru mu bilmiyorum 6.5 cm diyor canm bebiş 2 hafta sonra gözükür dedi inşallah onu da görebilirim bidahakine 🙏🤗
Suhedaaemiroglu Yldzalra son adet tarihine göre 6+1 iz geçen hafta kese gözükmedi yarın gidicez görmeye dua edin kızlar 🥰
Anne88 Fatma_Nur42 görürler canm biraz daha bekle ben geçen hafta gördüm şimdi bir hafta daha beklicem kalp atışı için inşallah hahirlsiiyla alırız kucağımıza 🥰
Anne88 Ceren1calhan 5 olmasi lazım tam bilmiyorum canm geç döllenme olmuş bende en son Kasım da adet oldum pko var bendehaftaya gittiğimde doktor söyler heralde ☺️
Umutduru Yldzalra biz de bugün 4 haftalik olduk Persembe günü 4+6 oluyoruz kese görünur mü bilmiyorum gitmeyi düşünüyorum