Oozzee
Sitede eşimin arkadaşları yapmıştı banada göndermişlerdi dayanamamış 2-3 tane yemiştim. Çok temiz ve iyi yapan biri olduğunu biliyoruz, çok iyi tanıyoruz yapan kişiyi. Yine de yedikten sonra bende tedirgin olmuştum ama eşim, ‘’o kadar uzun süre yoğruluyor ki zaten et pişiyor bu şekilde’’ demişti de içim rahatlamıştı. Gerçekten de onca acıya ve yoğrulmaya et çiğ kalmıyor. Aradan 2-3 ay geçmiştir heralde. Şu anda 39+3 haftalık hamileyim bir sıkıntı olmadı çok şükür.