Gzm23 vee benimde direnç artışı vardı tansiyonum normalde çok düşüktür 8 5 9 6 falan.. Ama tansiyonum çıkmaya başladı gerçekten de. 13 falan oldu. 30 yaşındayım bu zamana kadar en fazla 11 olmuştur. Bide baş ağrısı mide bulantısı baş dönmesi yapıyor. İlacı kullanmaya başladığımdan beri o kadar rahatsızlanmadım.