Yalcnnaysgll Gizemmihra yan yatınca bi süre sonra geçiyo benim pek dinlenemiyorum çünkü kızım var bide olabildiğince yatın evde başka bebek yoksa
Yalcnnaysgll Bebek0 normal olmuştu canım eğzersiz yapmadım ama çok yürüyodum onun etkisi olabilir ansızın doğuma girdim