SayeMom Bebek0 29 veya 30dan beri baş geliş ama sezaryen tercihim çokta mühim değil doğum pozisyonunu bile almış ama kanalda değilmiş henüz 36+3üz 😌
Ece003 Bebek0 döndü ama sürekli dönüyor 28. Haftada baş aşağıydı 32 de yukarıdaydı kafası şimdi yarın bakalım döndü mü
Bebek0 SayeMom fiyatlar dudak ucutlatır vala ya . Devlete düşünüyom bklm orda da zorunlu olmadıkça sezeryana almıyorlar