baloglusuuumm İzmir dokuz Eylülde doğum yaptım canım 2 gün yatmam gerekiyordu 1 gün yatıp imza atıp çıktım önce kadın doğum servisine götürdüler ordada izole odalar vardı 2 kişilik oda arkadaşım da pozitifti ama tek bakanım eşim olduğu için bn pandemi servisinde tek kişilik bı odaya geçmeyi tercih ettim nerde olursak olalım bebeği getirmiyorlar bı tek doğumda gördüm bayan bı bakan olursa normal serviste yatryolar bebeği bizim kimsemiz yoktu küveze yatırdık zaten kuvezlik bı durumu olmadığı için bn imza atıp çıktım dün hastanedeyken çıktığı kadar süt sağıp gönderdim genel olarak bebekte bnde çok iyiydik sadece benim ameliyatım biraz zor geçti şimdi evde daha iyiyiz