defnelobe çok korkuyorum. bugün 7. günüm ama hala boğzımda yanma öksürük var. Pozitif çıkarsam salı günki planlı sezeryan doğumum iptal. Ağrılarımda arttı krantinada dua edin negatife döneyim. Aşırı psikolojim bozuldu 🥺🥺
Hanife_ defnelobe Kac haftalıksınız neden iptal benim bugün 1. günüm yarın sabah sezaryenım var iptal olmadı
Bahar1508 defnelobe inşallah çıkmazsın ama bende grip oldum en az 1 ay öksürük ve bogaz agrısı kaldı bende o yüzden hemen korona diye endişenlenme korkma öyle
Hanife_ defnelobe hayırlısı canım daha da ertelemez zaten 39dan sonra bnde 37+6 yım benim şekerim var diye pozitif olsan da alcaz demişti 4 gün önce oğlum pozitifti bnde çıktım ama bı belirtim yok
defnelobe Hanife_ sanırım doktorum coronayım diye doğumumu yapmak istemicek gibi son haftamda doktor aratıcak bana 🥺
Hanife_ defnelobe ben doğurdum canım 5 saat önce darısı başına inşallah şimdi biraz ağrım var iyi olmaya çalışıyorum bebeği başta normal servise aldılar yanında biri durcakmış ben süt sağıp göndercem bizim bakanımız yok kimsemiz yok burda o yüzden biz küveze yatırdık anne sütü+mama şeklinde besleniyor sut sağma pompamı getirmiştim zaten ama hastane kesinlikle izin vermedi elle sağıyorum ilk günlerde süt kanallarına zarar veriyormuş pompa
Hanife_ defnelobe Allah’a şükür bebekte bende iyiyiz bı sağlık problemi yok ama böyle doğum yapmak insanın psikolojisini bozuyor sahipsiz kimsesiz gibi kimse size yaklaşmak istemiyor şimdi covidli hastayı alalım diyorlar adınız yok ama ameliyathane ekibi çok güzeldi hiç kendimi covid gibi hissetmedim orda şimdi pandemi servisinde yatyorum ama bı tedavim yok iyiyim zaten
defnelobe Tomrishatun şuan kovitim zaten 8. günüm test verdim negatife döndümmü diye sonucu bekliyorum. ona göre salı doğumum olucak 🥺🙏
balbebek412 defnelobe korkutma kendini, insallah atlatmissindir saglikla, dusundukce daha da zor olur, biraz rahat birak zihnini, qllah saglikla bebisini kucagina almayi nasip etsin ♥️