Hira6565 Keereminannesii hayırlısı olsun inşallah bklm hayırlı haberlerini bekliyoruz canım 🙏♥️ duam seninle seninde bizimle olsun
Kuzeyn_annesi yrhmdv__ malesef yok gibi 3 gün sonra bu test değilde erken gebelik testlerinden al onlar daha net sonuç verir
yrhmdv__ Keereminannesii https://imgyukle.com/ buraya gir canom resmi yukle sonra baglantiyi kopyalaya tikla kopyala buraya yapistir
yrhmdv__ Kuzeyn_annesi ben Azerbaycand yasiyorum malesef erken gebelik testi burda yok var yani ama siparisle gelir eczanelere..onun icin alamiyorum ondansa 1hafta sonrayi beklerim
Kuzeyn_annesi yrhmdv__ adetinizin geçmesini bekleyin o zaman bu testler gecikmeden önce sonuç vermiyorlar
Deletedmom_7 Keereminannesii hemen çıktıysa vardır. Ama biraz zaman geçtikten sonra çıktıysa kuruma cizgisidir
Hira6565 Keereminannesii ay yemin ederim canım çok sevindim rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️🥰😘 bizlerede dua et gerçekten çok sevindim ya İnanki çok mutlu oldum;)
Gizmo55 Keereminannesii ay tebrik ederim canım harika bir haber 😍😍😍 darısı tüm isteyenlere inşallah benim bat 22 geçti baya kan vericem artık bakalım 🙄
Keereminannesii Gulcingezer Çok teşekkğr ederim canım benim sağol Rabbim senşnde gönlüne göre versin inşAllah
Gulcingezer Keereminannesii 3 4 subat ama gec yumjrtlama olmus olabilir bir iki gun sarkabilir diye dusunuyorm