Merveofs ben güzel bi kahvaltı yapıyorum ara öğün olarak meyve yiyorum sonra akşam yemeği sonra süt veya soda içiyorum geceye doğru acıkıyorum bazen yoğurt bazen kuruyemiş geciştiriyorum işte ağzım boş kalsın istemiyorum bide hanile kaldıktan sonra ağzımda hep acı bi tat var o tadı hissetmemek için bişeyler yiyorum çoğu zaman 🤷🏻