Dilk6327 Husneeeeee bakalım hangimiz doğum yapacak başta 😂 aynı haftadayız. Doğum yaparsanız yazın. Sancı falan var mi ?
Dilk6327 iremcannn1907 ayy darısı bize inşallah. Bi tik yok gelmeye niyeti yok. Sadece yalanci. Sancılar var
iremcannn1907 Dilk6327 doğurmadan bir gün önce doktor kontrolüm vardı doğuma dair hiçbirşey yoktu benim de. Eve geldim nişanım geldi, ardından sancılar. Sonuç birden bire doğum 😂 yani hiç anlamadan saatler içinde aniden de gelebiliyor 🥰❤️
Terspektif Dilk6327 40+0 🤭 güya kız bebekler erken doğar derler oğlum 39+6 da doğmuştu kızımın gelmeye niyeti yok maşallah 😆
Dilk6327 iremcannn1907 aynı kaderi yaşıyoruz sanırım suyum geldi. Dünde ben kontrole gittim. Bu sabah suyum geldi
Nur6102 Dilk6327 Suyun geldiyse bence evde bekleme doktora git enfeksiyon riski olabiliyormuş su geldikten sonra canım
Dilk6327 Nur6102 doktor beklememi istedi. Bir kac saat. Onda sonra gel dedi. Sancın gelirse gel Dedi gelmese. Saat 17:00 dedi gel
Husneeeeee Dilk6327 ay hadi İnşallah hayırlı doğumlar olsun bende daha hiç bişey yok ara ara sancı geliyo gidiyo