Leylasiva21 bnde 6 haftalıkken düşük oldu, 20 gün falan kanamam sürdü sonra 1 kere adet oldum ve hamile kaldım şimdi 9 haftalık hamileyim ama dün yine kanamam oldu. Ultrasonda normal gözüktü hersey ama neden kanama var bilmiyorum progestan kullanıyorum