Merhaba canım benim bebeğim tam 1aylıkken düştü bir hafta kadar azar azar kanamam oldu. 10 aralıkta düştü bebeğim 21 aralıkta tekrar hamile kalmışım şuan 5 haftalık hamileyim. Düşükten sonra daha çabuk hamile kalırsın demişlerdi bu kadar hızlı beklemiyordum ama 😂 Allahım isteyen herkese nasip etsin sağlıklı sıhhatli bir bebiş .