Mucizemannesi21 tgc-clk ben 3 aylikken basladim saglik ocagi ucretsiz veriyo tabi hamileleginizin basinda giderseniz daha erken veriliyo
betultims bsr_ptrck bende çok bulantı yaptığı için gece yatmadan önce içiyorum benimki tablet şeklinde. Genel olarak sabah iştahım az ve mide bulantım oluyor, gece iştahım açılıyor bu yüzden ilacı gece alıp yatıyorum