Buse1907 Kubranurbulur Teşekkür ederim canım bilgin için inş bende duyarım ve korkularım geçer. Sağlıklıysa ne mutlu.
Buse1907 CansuKrgeerAkar Canım ya, içimi ferahlattın valla. O zaman, ben yarın yapayım süprizi. Bayram, çifte bayram olsun. Haklısın dediklerinde. İyi günde, kötü günde dedikleri bu olsa gerek. Öyle söz verdik, sonuçta 😘
Patito__ Buse1907 solememkle kotu ettin bnce smsiye kadr sokeydin Allah korusun kotu bir durumda solemeden aldirackmisinz adam direk hamileydm ama dustuyu duysa dua kotu insallah oyle bir durum olmaz tabide genel konusuyorum Ayrica hamilelige gelince gec dollenme olablr kan degeriniz ve kese boyunuz kac bunlar onemli
Buse1907 Patito__ Tam olarak bilmiyorum ama özel doktora da, sağlık ocağında ki ebeye de gittim kan değerim de kese boyutumun da hamileliğin kesin olduğunu söyledi. Tabi ki eşime o durumda söylemek istemem. Ama biraz geçsin istedim. Ama dayanamayıp az evvel söyledim.
Kardii Biz 3 haftalıkken keseyi 6+2 de kalbini gördük 6+5 te atışlarını duyduk canım nasipse bayramdan sonra kendisini görücez meleğimin 🙏🙏😊
1850 sudamlasi aynen sabretmen büyük mesele bende yapar yapmaz soyledım bır ıkı saat eve gelmesını bekleyemedım😁😁
Patito__ Buse1907 hamileligin kese vrsa zatn suana kadarki kismina kadar hamilesin tabiki ama kalp sesinden sonra asil mesele basliyor bebek vr kalp atimi yoksa burda okudugum kdariyla bir hafta sonra gidip duyan var insallah guzel haberler alirsiniz
Buse1907 Patito__ 9. Hafta da duyanlar varmış ben henüz 8 bile değilim. Umarım duyarım bi daha ki gidişimde.
Patito__ Buse1907 insallahh bekle cnm bn 10. Haftada duyanda okudum Rabbim ol derse olur sonuna kdr beklemekte fayda vr insallah duyarsn
minikkelebegimmm Buse1907 nasil dayandin esine demeden ben sok 😂 duyarsiniz canim bence esinlede paylasmalisin bu guzel haberi
Buse1907 minikkelebegimmm Dün gece söyledim canım. Böyle olacağını bilsem ilk günden söylerdim. Resmen ağladı 🙂