Elfgrcn En son 20 gün önce baş aşağı duruyodu ama sürekli karnımın sağ yada sol tarafında ayak gibi kol gibi böyle bi toparlanma oluyo. sizde karnınızın sağında yada solunda mı hissediyosunuz nerenizde hissediyosunuz????
Belinay02 Elfgrcn Valla canım benimde 27 gün son aynı şekilde doğum pozisyonu almış ama ayaklar heralde toplanan sürekli tekmeliyor😂
Zadekuzu Elfgrcn bizde 39 haftaligiz surekli sol tarafa doğru hareket ediyor ve aslında baş aşağı pozisyonda ayaklarimi poposu mu anlayamıyorum😊
Elifkrblt Elfgrcn benimde öyle 37 haftalığım sürekli toplanıyor dediğiniz gibi ya Baya kasılıyor Bebek
Merve_34_ Elfgrcn Bende sol tarafa yatinca ayaklarimi desem ellerimi desem bilemedim surekli tekmeleyip duruyor 😁
Elfgrcn Zadekuzu normal yani o zaman sağda yada solda olması bende korktum acaba ters mi döndü tekrardan diye
Elifkrblt Elfgrcn gerçek sancıyı nasıl ayırt edicez hiç bilmiyorum ilk gebeliğim 🤷♀️Hiçbir fikrim yok
Elfgrcn Elifkrblt benimde ilk gebeliğim valla bilemiyorum ama gerçek sancı olunca anlarsın diyolar ya artık görücez bakalım ikimizinde az kalmış her an herşey olabilir 😬
Elifkrblt Elfgrcn banada doktor son ana kadar bişey demiyor Salı günü kontrole gidicem muayne olucam sana çatı muaynesi yaptılar mı ?canım
Elfgrcn Elifkrblt yok yapmadılar canım ben şehir hastanesi takipliyim mecbur kalmadıkça yapmıyoruz dedi doktorum herşey yolunda olduğu için nst ye bile girmedim. Ben direk eski usül doğuma gidicem😂
Elifkrblt Elfgrcn bende devlet hastanesine gidiyorum Benide muayne etmedi sadece nstye giriyorum bakalım artık hayırlısıyla gelsinler bakalım bebişlerimiz 🥰
Elfgrcn Elifkrblt bende nstde yok öyle dümdük bekliyorum 😂 amin kuzum inşallah Allah sağsalim kavuşmayı nasip etsin yavrularımıza 😍