SutlacimiYedimmiBen Dilekskmn25 iki dogum yaptim devlet hastanesinde ilkinde ebe yaptrdi ikincisinde bebegim iriydi ebe doktoru cagirdi
zeytinkiz Dilekskmn25 Devlette eve yaptırdı ama zaten bebeğin kafası gözüküyordu doktor cahırmaya zaman yoktu hemen 2. Ikınmada dogurdum. Zaten cok zor durumlarda sağlıgı tehdit edecek olumsuz zamanlarda doktor geliyor devlette. Cok şükür de bişey yasamadım 🤷
Dilekskmn25 zeytinkiz devlete gidince ebeden başka seçeneğin yok anlaşılan bende o an ağrıdan hiç fark etmez diyorum ama özel hastane olunca ebelerin tecrübesi ne kadar iyidir diye düşünmeden edemedim🤗
ipekveannesi Dilekskmn25 Doğuma ebe giriyor genelde. Bende öyle oldu en son dikişler atılırken doktor uğrayıp bakıp gidiyor