Dilekskmn25 Arkadaşlar doğuma çok az kaldı normal doğum istiyorum nasip olursa sizler doğumunuzu ebeyle mi yoksa doktorla mı yaptınız?
EsengulC Dilekskmn25 ben özelde yaptım ebe tüm süreçte yanımdaydı arada açıklık muayenesi yaptı doktor arada geldi durumumu sordu açıklığı sordu sonra aşağıya indi odasına hastaları oluyor çünkü onlara bakıyor aynı zamanda sonra benim açıklığım 10 cm olunca aradılar geldi doğumhanede doğumu yaptırsı dikiş attı gitti 10dk falan sürdü zaten doğum
Mervepera Dilekskmn25 özelde de ebe bakıyor canım basinda doğuma yakın doktor yanında oluyormuş öyle dediler bana
Dilekskmn25 NeseA gittiğim özel hastane de ebeli yada doktorlu doğum ayrımı var ücretleri de ayrı o yüzden sordum🙏🏻🤗
Dilekskmn25 EsengulC maşallah🤗 bizim hastanede de ebeli veya doktorlu diye ayrılıyor ebeli 1200 doktorlu 3500 lira o yüzden sordum🙏🏻🤗
Fulyaaa1 Dilekskmn25 devlette ebeler yaptırıyor tamamen onlara ait. Özelde nasıl oluyor bende tam bilmiyorum ama ebe doktor ayrımı yapılıyormuş bazı özellerde fiyatta ona göre değişiyormuş
Nezii Dilekskmn25 Kızlar neler diyorsunuz ilk defa duyuyorum böyle birşeyi. Ebe nerden bilecek bebeğin gelişini yönünü vs. Ben hep özele gidiyordum doktorum kendisi girecekti. Şimdi riskli durumumdan dolayı üniversite hastanesine gidiyorum bebeğim erken doğarsa orada yapacağım doğumı doktor doğumun her anında olmayacak mı yani 😱
Fulyaaa1 Nezii hayır asla olmayacak her anında. Sadece ilk gittiğiniz de muayene ediyor ve sonrasında sancı odasına alıyor orada ebeler ilgileniyor açıklığa vs bakıp doğum yaptırıyorlar doğum sonrası doktor muayene ediyor.
35lavanta Dilekskmn25 Hem doktorum hem ebelerle yaptım doğumumu hepside harika ilgilendi destek oldu. Dikişimi doktorum attı ebelere bırakmadı hiç
Ymnzgr Doğuma kadın doğumcu girmiyorsa dikişleri de mi ebe atıyor. Ben özele gidiyorm herhalde doktor yaptırır doğumu diye düşünüyorum. Gerçi doktorum gelirim demişti gecede olsa hsonu da olsa. Demekki kendi yaptırıyor. Normal için bekliyoruz