zeynonunannesiiii Perinatoloji bölümüne randevu açılmış aldım Heycanlandim oda sadece riskli gebelere bakılmaktadır yazıyor ben yinede aldım detaylı ultrason yapılması gerekiyor yinede bakar mı doktor
Turaninci zeynonunannesiiii hangı hastaneden aldınız bende yarın detaylıya gırecem ınsalalh çam ve sakurada ondada sadece riskli gebelik yazıyor hastane lie görüştüm sorun yok bakıyor dedı bakalım yarın gidip görecez insallah sorun çıkmaz🙃
mirayveannesiii zeynonunannesiiii Bende geçen gün alıcaktım altında ikili üçlü testler ve detaylı yapılmamaktadır yazıyordu mecbur özele 750 vericem
Betulsen34 zeynonunannesiiii bende perinatolojiden almistim okmeydani hastanesinden. Altinda riskli gebede yazmiyordum ama her ihtimale karsi hastaneyi aradim. Detayli bakilmiyor sadece riskli gebeler muayene ediliyor dendi. Bugun zeynep kamilde /anatenal polikliniginde detayli oldum. Baya ilgilendiler.
Evinru zeynonunannesiiii önceden ordaki kadindogumami takiplydiniz direk randevu alip mi gittiniz perinatoli je
zeynonunannesiiii Turaninci yarın detaylı ultrason sonucunda haber verir misiniz nasıl oluyor nasıl işliyor sistem ön bilgim olsun ıstiyorum 🙏
Turaninci zeynonunannesiiii tabıkı girince inşallah size yazarım umarım herşey yolundadır herkes sağlıkla kucağına alır dilerim bebeğini🙏
asellmom zeynonunannesiiii canım ben 2 kere o hastanede detaylı ya girdim onun dışında kadın doğum bölümünden takipliyim zaten. Ve riskli gebelerde bakılmaktador yazıyor bu normal yinede bakıyorlar. Gidiyorsun normal sıra bekliyorsun sonra normal ultrason cihazı ile 15 20 dk detaylı bakılıyor bu kadar Bi sıkıntı varsa söyleniyor
Sweetbabyy zeynonunannesiiii Ben detaylıya girdim 35 40 dk sürdü bebiş yüzünü dönmedi kola iç gel dedi doktorum bişey yedim içtim😂saçma geldi sma yaptım geldim biraz yan dönmüştü tekrar baktı rapor çıkarttı okadar
Turaninci zeynonunannesiiii merhaba ben detaylıya girdim gayet ilgililer ben çok memnun kaldım sizde gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz çok şükür iyi çıktı herşey dilerim herkesin sizlerinde iyi çıkar sonuçları🙏
zeynonunannesiiii Turaninci merhaba rahatsız ediyorum ama ben bugün çam ve sakuraya detaylı ultrasona giricem doktora yada hastaneye önceden belirtiniz mi
Evinru Turaninci cam sakurada hangi doktor aldınız acaba ..önceden. Kadın doğum kayıtmi acilyo acaaba hiç ora gitmedim daha önce detaylı için devltte bakıyorum ins bulurum
Turaninci zeynonunannesiiii yarım saaten fazla surdu raporu verıyorlar evet ultrason kagıdıda verdıler ancak renklı degıl
AUmmu mirayveannesiii Size yakin mi bilmiyorum ama sultangazi medigold de 500 tl , dün yaptırdım, zor günlerden geçiyoruz 750 tl vermeyin 😀
Turaninci zeynonunannesiiii ben 12 haftalık ıken ogrendım ıkı tarama ultrasonunda sonrada hıc degısmedı oğlum olacak ilk bebeğim sizin ilkmi pekı
zeynonunannesiiii Turaninci evet benimdr ilk bebeğim 13 haftalıkken erkek tahmininde bulundu doktor 18. Haftada kız dedi hemen peşine tekrar baktı erkek dedi